"Telegrafia pentru radioamatorism, este ca sarea în bucate"
"Amateur radio without telegraphy is a food tasteless"

- YO6EX în...

 ...în 1959


 ...in 1968



 ...in 1982



 ...în 2004 


în 2012




...în 2011




Un comentariu:

  1. Impresionant,ce sa zic....pe vremuri prin 1986 cand eram la liceul Navrom Giurgiu am incercat si eu la radioclubul giurgiuvean YO9KPZ
    I-mi aduc aminte ,exersam receptie de cinci litere cu caietele pe genunchi undeva intr-o mansarda .Cladirea se afla vis-a-vis de posta.Dupa cele 2 ore ne placea, mie si celor 2 colegi sa admiram multimea de QSL-uri,fascinant,erau intr-o valiza.Mai tarziu m-am imbarcat petreceam multe ore alaturi de ofiterii RTG in statia radio care ma intelegeau si ma tolerau.....ca de,stiti cum era.A urmat armata
    la marina am dat examen dar am picat vroiam sa fiu la UL-4(in limbajul de pe vapor radist) iar UL vine de la unitate de lupta.Asa ca am ajuns timonier maritim portuar si de rada avand in vedere ca am fost timonier fluvial si conducator de salupa fluvial,ape interioare.I-mi amintesc oarecum cu placere,cand plecau acasa cadrele in statia radio ne faceam veacul cand eram si noi batrani ,de ,eram ciclul 2.Amintiri..Va admir pentru perseverenta.O zi buna va doresc.Iordache Lucian.

    RăspundețiȘtergere