"Telegrafia pentru radioamatorism, este ca sarea în bucate"
"Amateur radio without telegraphy is a food tasteless"

Radioamatorism în Basarabia - 1

Un comentariu:

  1. Buna ziua .... incep prin a spune ca Basarabia e pamant romanesc ! Sunt nationalist convins si nu mi-au placut rusii si comunismul si sper candva sa vad iar Romania Mare !!!. E frumos ce vad in filmele din tara vecina ( ufff , cum suna ! ) , ..., din pacate comentariul prezentatorului suna foarte comunist , a anilor 60-70 de la noi , de tip telejurnal sau de completare la filmele de la cinematograf l acare mergeam cand eram copil . Pacat , ei nu pot sa iasa din tiparele rusesti , inca .....noi am reusit pana la urma ...dar sunt sigur ca daca o sa fim impreuna YO si ER o sa dispara si aceste lucruri ... am 50 si ceva de ani , sper sa mai prind acel moment :) ... Am fost in Chisinau prin intermediul job-ului , mi-a placut, dar e in urma oraselor noastre , ... sper sa ne ajunga in scurt timp ... Nu am pus acest comentariu pe forum radioamator.ro ptr ca nu imi plac polemicile si am vazut ca sunt unii radioamatori din yo ( chiar din 9 parca )care sunt departe de a intelege multe lucruri si as provoca o polemica nenormala , ..., sunt nationalist dar asta e parerea mea ....
    Cu respect dl. Vasile , salutari Sibiului ....
    73 , Dan YO3GH

    RăspundețiȘtergere